Gas Gas Wild HP 450
24. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu |
|
Hmotnost: |
|
175 kg |
|
Rozvor: |
|
1280 mm |
|
Typ rámu: |
|
trubkový |
|
Materiál rámu: |
|
ocel |
|
⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu |
|
Druh motoru: |
|
řadový |
|
Takt motoru: |
|
čtyřdobý |
|
Chlazení: |
|
kapalinou |
|
Sekundární převod: |
|
řetěz |
|
Rozvod: |
|
nespecifikováno |
|
Příprava směsi: |
|
vstřikování |
|
Emise: |
|
neuvedeno |
|
Startér: |
|
elektrický/nožní spouštěč |
|
Zdvihový objem: |
|
449.0 ccm |
|
Vrtání: |
|
95.0 mm |
|
Zdvih: |
|
62.6 mm |
|
Počet válců: |
|
1 |
|
Počet ventilů: |
|
2 |
|
Počet rychlostních stupňů (manuál): |
|
5 |
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva |
|
Druh paliva: |
|
Natural 95 |
|
Objem nádrže: |
|
18.0 litrů |
|
⇓ Ostatní vlastnosti a parametry |
|
Brzdy přední: |
|
dvojité kotoučové |
|
Brzdy zadní: |
|
bubnové |
|
Průměr kotoučů u předních brzd: |
|
180 mm |
|
Průměr kotoučů u zadních brzd: |
|
220 mm |
|
Sériový rozměr pneu vpředu: |
|
21x7.00 - 10 |
|
Sériový rozměr pneu vzadu: |
|
20x11.00 - 9 |
|
Akumulátor: |
|
12 V / 4 Ah |
Další informace: Gas Gas Wild HP 450 je kopie
čtyřkolky, s kterou Jeremie Warnia získal titul Mistra Španělska a
Josef Císař titul Mistra České Republiky v roce 2006. Lehký rám je
vyroben z chromolybdenových trubek kruhového profilu, který je chráněn
zepředu a zespodu hliníkovým krytem. Kyvná vidlice je hliníková. Na ní
je namontován kevlarový kryt, který zároveň chrání brzdový kotouč a
rozetu. Hliníkový ochranný rám okolo stupaček je již v základní výbavě.
Pro tlumení jsou použity tři tlumící plně seřiditelné jednotky Sachs.
Je zde použita chromolybdenová osa řízení se silembloky. Nová ramena
jsou tužší, nový kulový kloub je bytelnější, ale naopak řízení
čtyřkolky je lehčí. Brzdy jsou kotoučové osazené dvoupístkovými třmeny.
Zadní brzdový třmen má novou pozici za kotoučem. Nádobka na kapalinu
zadní brzdy tvoří jeden celek s pumpou. Čtyřkolka je postavena na
hliníkových kolech 10" / 9". Šířka čtyřkolky je 120cm. Zvětšené,
táhlejší výfukové potrubí výfuku zajišťuje velmi vysoký výkon. Navíc se
skládá ze dvou částí, aby byla snazší montáž při servisu. Čtyřkolka je
vybavena počítačem řízeným elektronickým vstřikováním Magnetti Marelli
a náležitým softwarem komunikujícím s různými součástkami. Počítačový
systém dávkuje směs do hlavy podle teploty vzduchu a teploty motoru.
Zapalovací cívka je vestavěná do fajfky svíčky, čímž se garantuje
kvalitní jiskra svíčky, její delší životnost a celé to ovlivní výkon
motoru. Řadící kulisa zabezpečuje jemné řazení šesti rychlostních
stupňů. Na čtyřkolku se dá dokoupit speciální kit - laděné výfukové
potrubí a zvýšení otáček na 10.500 1/min.
