Honda CBR 125 R (r.2006)
23. 1. 2008
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu | |||
---|---|---|---|
Hmotnost: | 115 kg | ||
Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih): | 31x109 mm | ||
Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih): | 120 mm | ||
Úhel hlavy řízení: | 65.0 stupňů | ||
Výška sedla: | 776 mm | ||
Stopa (závlek předního kola): | 88.0 mm | ||
Rozvor: | 1294 mm | ||
Typ rámu: | dvojitý páteřový | ||
Materiál rámu: | ocel | ||
⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu | |||
Druh motoru: | řadový | ||
Takt motoru: | čtyřdobý | ||
Chlazení: | kapalinou | ||
Sekundární převod: | řetěz | ||
Rozvod: | OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce) | ||
Příprava směsi: | karburátor | ||
Emise: | Euro 2 | ||
Čištění škodlivin ve výfukových plynech: | řízený katalytický systém | ||
Startér: | elektrický spouštěč | ||
Zdvihový objem: | 125.0 ccm | ||
Vrtání: | 58.0 mm | ||
Zdvih: | 47.2 mm | ||
Kompresní poměr: | 11.0:1 | ||
Počet válců: | 1 | ||
Počet ventilů: | 2 | ||
Počet rychlostních stupňů (manuál): | 6 | ||
⇓ Jízdní výkon motocyklu | |||
Točivý moment: | 10.1 Nm při 8000 otáčkách | ||
Výkon motoru: | 9.7 kW / 13.2 koní při 10000 otáčkách | ||
Max. rychlost: | 110 km/h | ||
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva | |||
Druh paliva: | Natural 91 | ||
Objem nádrže: | 10.0 litrů | ||
⇓ Ostatní vlastnosti a parametry | |||
Brzdy přední: | kotoučové | ||
Brzdy zadní: | kotoučové | ||
Průměr kotoučů u předních brzd: | 276 mm | ||
Průměr kotoučů u zadních brzd: | 220 mm | ||
Sériový rozměr pneu vpředu: | 80/90 - 17 | ||
Sériový rozměr pneu vzadu: | 100/80 - 17 |
Další informace: Se sportovním vzhledem a srdcem závodního motocyklu je mrštná CBR125R předurčena pro začínající jezdce, kteří touží zapadnout do rodiny jezdců na sportovních motocyklech. Emoce dodává kapalinou chlazený, vysokootáčkový jednoválcový motor o objemu 125 ccm s šestistupňovou převodovkou, který je ale nnutný dost vytáčet. Aktivní systém odpružení zaručuje klidné, plynulé řízení a dokonalou ovladatelnost. Dále nejmenší CBR charakterizují kotoučové brzdy s vysokým brzdným účinkem na obou šestipaprskových hliníkových kolech a integrovaná přístrojová deska závodního vzhledu s analogovým otáčkoměrem, tachometrem a dvěma menšími přístroji ukazujícími teplotu chladící kapaliny a stav paliva.